31 Mart 2013 Pazar

Nuxe, Missinem öneriyor

 Teşekkürler NUXE
 
Nuxe çok severek ve içeriğinden dolayı güvenerek kullandığım bir marka. Nuxe ürünlerinin en önemli özelliği zararlı kimyasal ve paraben içermemeleri. Özellikle iyi bir cilt ürünü almak isteyenler ve hala tanışmayanlar varsa size tavsiyelerim var.
  • Öncelikle şu meşhuuur bakım yağını - Nuxe Huile Prodigieuse - lütfen hafızaya kaydedip, alınacaklar listenize ekleyin, çünkü tek şişede saç, yüz ve cilt bakımını bir arada bulmanın rahatlığını yaşatıyor.Kokusu da muhteşem ki parfüm olarak kullananlara şaşmamak gerek.

guzellik nuxe huile mkle
Nuxe Huile Prodigieuse çok amaçlı bakım yağını, saçım nemliyken kullandığımda saçlarımı yumuşatıp parlatıyor ve nemlendiriyor üstelik çok daha kolay taranıyor.%96 doğal içeriğiye sahip olan bu yağ saçları besliyor, onarıyor ve ışıltı katıyor.
Bakım yağının %30 'u makademya, fındık, hodan, sarı kantaron, tatlı badem ve kamelya’dan oluşan 6 değerli bitkisel yağ kokteylinden oluşuyor.
  • Nuxe'ü bu kadar sevdiren çok amaçlı ürünlerinden bir diğeri de Nuxe Brightening Program BB Cream; cilt yüzeyindeki pürüz, leke, ince çizgi ve koyulukların kapatılmasına yardımcı olurken cilde aydınlık da veriyor üstelik SPF 30 güneş koruma faktörlü. Makyaj zemini olarak en ideal kremim oldu bu özellikleri ile.
  •  Nuxe Gelee Exfoliante Douce - Gül Yaprağı Hassas ciltler için yüz peelingi 
Hassas ciltleri ilgilendiren ve benim peeling tabularımı yıkan bir ürün. Ben peelingten korkan biriydim :) çığlık atıp kaçasım gelirdi. Çünkü hassas ve kızarmaya yakın bir cilde sahibim, kullandığım yanlış peelinglerin bazıları kuruttu bazıları çok ağır geldi hatta cildimi çizenler bile oldu :( ben de küstüm peelinglere, bu ürünü de korka korka kullandım öncelikle gül kokusu ile beni yumuşattı ve nazik yapısı ile de güzelce arındırıp cildimi sakinleştirdi. Böylelikle "peelingle" aramız düzelmiş oldu :) Haftada en fazla iki kez ıslak yüzüme uyguluyorum.

  • Nuxe Nuxellence Jeunesse Enerji veren Anti-Aging Bakım Kremi  Henüz anti-aging ürünlere başlamadığım için bu ürünle annemi mutlu etmeyi düşünüyorum. Ürün cilin gençliğini korumayı, enerji vermeyi, kırışıklıklara etki ederek cildin daha diri görünmesini vaad ediyor. 




 

Hiç yorum yok: